Klarade resterande dagen iaf

Ja, inte illa att jag lyckades hålla mej från Facebook hela da'n från efter det jag inaktiverade kontot. Känns riktigt knasigt att inte kolla vad som händer där på i tid och otid. Men ändå rätt befriande faktiskt. Får se va länge jag står ut. Gött störande är iaf att de flesta spel jag spelar, är kopplade till facebook, vilket nu gör att jag inte kan spela dem längre utan stt börja om på nytt  igen. *suck*



Idag grillade vi. Inte käkat grillat på aslänge! Så kände att det vore gott med grillat faktiskt. Ack så rätt jag hade :p 
Fick bli en film till maten åxå å innan jag skulle åka iväg å jobba. "Edge of Tomorrow" blev det. Och det va en bra film tyckte jag. 

Hade tänkt mej en film på jobbet åxå via Ipaden, men känns som stt jag är för trött för det. Så det får nog bli å sova istället. Sov så dåligt inatt så har varit trött hela dagen! Så vore nog skönt om man fick några fler timmar inatt. 

Ajja. 
Puss å kram alla där ute 



Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2014-10-08 @ 22:30:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test