I-Landsproblem

Jo, jag är fortfarande VÄLDIGT trött på facebook!!! Men hur man än gör, så kan man inte va utan den jävla skiten!!! Vill man spela nått spel man laddat ner till mobilen, ja då ska det va kopplat till facebook, om inte du vill börja om från noll igen och va kul är det när man kommit 300 banor + och du svurit dej svart å blå över alla jävla omöjliga banor du ÄNTLIGEN klarat dej igenom! 
Vill du lyssna påusik på spotify, ja då måste du ha facebook! Framförallt om du inte kommer ihåg ditt lösenord eller användarnamn, och spotify inte kan HITTA din mailadress ELLER användarnamn i databasen! Men du kan logga in via din mail via facebook!!!! 
Du får inte ett enda grattis när du fyller år, om inte du har facebook! Och hur många vill INTE ha ett grattis på sin födelsedag lixom? Framförallt från 200 pers man aldrig pratar med annars! 
Jag själv värdesätter faktiskt mycket mer ett grattis via sms eller AFK om nån skulle råka komma hem med en liten hundkexbukett de plockat ute vid  vägkanten påväg hem till en! (Finns dock  dåligt med blommor att plocka när jag fyller år) än att 200 vänner skriver grattis på facebook!!! 
Du vet heller inte när dina egna vänner/familj fyller år så du kan säga grattis till dem, för helt plötsligt behöver du SJÄLV inte komma ihåg det!!!
Man måste ha FB för å köpa begagnade saker/kläder/bilar å allt möjligt, för helt plötsligt så är RIKTIGA loppisar totalt bortblåst!! Jo, jag försöker själv sälja saker på FB jag vill bli av med, och jag orkar själv inte lägga ner energi å tid på att starta en riktig loppis! 

Detta är egentligen bara ett jävla i-landsproblem! Egentligen! Men allt är ju kopplat till FB! Snart måste man väl koppla bilen till facebook, för att ens kunna köra den, eller åxå kan man endast låsa upp dörren till huset via FB! 
Eller åxå kan man ENDAST få kontakt med någon via FB då man inte längre kan ringa eller sms:a till folk!!! 

Man vill visa att man går på just den bion, för det behöver alla veta, och nån kan ju blir avis! Men måste visa att man har bakat 300 bullar, för folk måste dreggla över de goheterna å bju in sej själva, för det är jävligt jobbigt att skälv ringa till en vän å fråga om de vill komma på fika!!!
Det är ju fasen nästan helt onödigt att bju nån på fika å lite tjöt om vad man gjort senaste tiden man INTE talats vid å setts. för vad ska man prata om? Man vet ju redan allt eftersom det cirkulerat runt på facebook!!!! 
Man måste visa upp den goda middagen man slet med i 3 timmar för å visa va duktig man är! Eller stt man ska åka å jobba i 16 timmar så folk tycker synd om en!! 

JAAA, jag vet, jag tillhör SJÄLV allt detta jag skrivit om! Men är just DÄRFÖR jag skriver det!!!! 
En dag var jag borta från Facebook, (tack vare spotify, MÅSTE jag ha FB) och jag fick 16 dalslandskakor bakade, tog sammanlagt 4 1/2 timme! Köket städat, (förutom golvet) å badrummet städat (åxå förutom golvet). Skurade tom badkaret ordentligt och väggen vid badkaret!! Jag hade hunnit sååå mycket mer, om inte jag lagt mej i soffan å "Skulle bara vila 10 minuter. (Blev 25) sen va ja för trött för å orka. 
Jag uppdaterade dock min blogg! Flera hånger! Jämt ifall jag hade nån nyfiken person som grunna på vad jag gjort under dagen. Och  mitt Instagram. 

Nä! Det är nog faan dags å ta sej en funderare! Och föröka få ett liv tillbaka!!!!! 













Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2014-10-11 @ 13:05:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test