Förbannade rasistpropaganda!!!!

För ett tag sedan, såg jag en artiken som cirkulerade på Facebook! Där en man gått bärsärkargång på en förlossning då de var tvugna att utföra ett akut kejsarsnitt på kvinnan. Anledningen var att det fanns manliga läkare i rummet och mannen fick ledas ut av vakter! Och VIPS!!! Snabbare än du kan säga hej, spred sej artikeln på facebook där muslimer beskyldes! Trots detta stod det INGENTING! Inte ett enda ord om att de var muslimer eller överhuvudtagen utlänningar! Och jag läste texten 5 gånger för att vara riiiktigt säker på att jag inte missade det!! Ni kan läsa det själv!
DET KAN LIKA GÄRNA VART EN ETNISK SVENSK SOM DET SLOG SLINT FÖR PGA STRESSEN OCH PRESSEN! TÄNKT PÅ DET????
http://www.expressen.se/kvallsposten/protesterande-pappa-fordrojde-kejsarsnitt/
 
Och idag såg jag en bild (nedan) där det står att regeringen kommer förbjuda rätten "bruna bönor och fläsk" och man kan bli fälld för hets mot folkgrupp!
MEN FÖR HELVETE!!! Hur jävla töntigt barnslig får man vara egenligen? Går ni verkligen på sånhär skit?? JAA!! Tyvärr finns det trångsynta jävlar där ute som går på sån här rasist propaganda! Allt för att sätta invandrare i ÄNNU sämre dager än vad de redan är!!! 
JAG SKÄMS! Jag skäms över att vara Svensk! Jag skäms över mitt folk och vad det har blivit! Skäms över det Sverige jag bor i! 
 
Det är faan nästan så jag hoppas att SD vinner valet nästa val!! Då kan jag med gott samvete sitta och gnälla över det vackra underbara fantastiska Sverige Ni har skapat! (LÄS FRÅN VACKRA MED MYCKET IRONI!)
Och jag kommer skylla på var och en av er!
 
Och JA! Jag är arg just nu!
(http://touch.metro.se/nyheter/nej-miljopartiet-har-inte-forbjudit-bruna-bonor/EVHnjl!pNpwuC34vLGzg/)
 
 Det har gått överstyr i Sverige nu!! Jorden går under för att vi inte längre "får" säga negerboll! "Men det har ju alltid hetat så" TRAMS!
Är det verkligen så jävla svårt å säga "Chokladboll" ja, det är ett längre ord att skriva, två bokstäver längre! Ni lär nog få skrivkramp!! 
Hela våran uppväxt är förstörd å våra hjärtan är krossade för vi får inte längre läsa eller höra ordet "Negerkung" i pippi. Inte heller får vi se henne härma en kines! antagligen blir era barn åxå helt försörda av det!!!!
Å julen är förstörd då vi inte längre får se den svarta dockan i tomtens julverkstad! Som för övrigt inte ens VAR MED i från första början utan kom med först 1982!!!!!
Det cirkulerar tramsiga fjantiga insändare att man blir kränkt av Snögubbar för det ses som en kränkning mot vita feta män! 
Finska pinnar och vita bönor, vitlök och faan å hans moster vet vad det finns för jämförelser! 
VÄX UPP FÖR HELVETE!!!! Det är 2014!!! Men ni verkar vilja gå tillbaka till 1940 igen!!!! 
 
Jaa! Jag är arg! Jag har all rätt å va arg! Det är min rättighet att få säga som jag tycker å tänker! 
Tar du illa upp, fine! Deal with it! Det är mina ord! Mina känslor och jag står för vart enda ett som är skrevet här idag!!!!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2014-10-12 @ 22:28:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test