Facebook Paus

Ja, igår kväll, eller snarare natt. Bestämde jag mej för å ta bort mitt FB-konto för ett tag.
Det tar upp allt för mycket tid och energi, samt att jag är så jävla less på att se all skit som cirkulerar.
Så nu får jag väl ta å börja använda bloggen lite mer när jag känner att jag behöver få ur mej lite saker som bollas runt i huvvet. Och instagram till mina foton som jag vill publicera. Frågan är bara om jag kommer ihåg lösen och allt det där... Men men, det löser sej nog...
Nu ska jag ta å spara lite foton. JÄmt ifall de försvinner när man, 8eller om kanske) känner att man kan återuppta Fejjan igen.
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2014-10-08 @ 11:03:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test