oj oj

Här va det dålig uppdatering igen... *suck* Att jag aldrig ska lära mej... :P
Men men. Här är allt bra iaf. Har mest jobbat å slitit under helgen och tills imorrn. Sen blir det lite lugnt några dagar framöver...
Vet inte riktigt va jag ska skriva heller. Men det får väl bli ett flum-inlägg som vanligt när jag känner att jag inte vet va jag vill få fram...
Träningsvärk som fasen har jag efter att jag sprungit bakom en cykel i en timme i söndags. Hon börjar få upp farten nu men balansen vette faan när den ska komma. Men Felicia förlitar sej för mycket på oss när vi håller i och att vi drar upp henne med handtaget när hon lutar för mycket. 
Men men. BAra ut igen det. Men det lär få vänta tills imorrn för jag klarar då inte av att springa efter en cykel idag!
ne, nu blir det slösurf en stund för å varv ner efter jobbet...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-09-28 @ 14:29:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul med att cykla :D

2010-09-28 @ 21:32:44
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: madde

hej inte igår hur är allt med dig och familjen

2010-09-29 @ 22:27:19
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test