Blogga igen kanske?

Om man skulle göra ett försök att blogga igen kanske? Det gick ju faktiskt rätt bra i en månad eller nått för ett tag sen... Sen fick jag inte tid... Eller det va nog brist på vad man skulle skriva... 
Är det typ nu åxå...

Idag har det inte vart nån bra dag...  Skulle kunna tro att man haft PMS från och till hela da'n... Jeje..

Ringde iaf till farbror vit idag, eller ja, fröken vit eftersom det är en kvinna... Men hon jobbade ju inte såklart och skulle höra av sej på torsdag...
För å ta det från början eftersom ingen vet då.
Amilia fick för några veckor sen ett yrselanfall när hon satt och spelade lite dataspel här hemma. Då sa hon att det snurrar, och jag tog upp henne och det syntes på henne att hon va yr eftersom hon knappt kunde stå och när hon gick när jag höll i henne gick hon vingligt.
Sagt och gjort så träffade vi fröken vit och hon gjorde en neurologisk undersökning (så gott hon kunde iaf) och sa att om Amilia får ett till yrselanfall skulle vi höra av oss direkt, (vilket hon fick igår så hon ramlade ihop, när hon va med dagmamman till Lekparken ) så skulle hon antagligen skicka en remiss till neuro i Karlstad så de får göra en riktig undersökning...
Jag tror inte att det är nått allvarligt för det jag läst så verkar det vara Benign paroxysmal vertigo of childhood. Men man vet ju aldrig... Lästa på familjeliv där nåns barn åxå hade haft yrselattacker och där ville läkarna utesluta tumörer och Epilepsi... Så vi får väl se.... Känner mej iaf inte så orolig som över hennes ITP, vilket jag skulle vilja komma upp igen. Får be Lisa fixa så vi kan ta blodprover på henne.

Nu ska jag iaf kolla på Idol och se ÄNNU fler göra bort sej... hihihi

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-09-14 @ 20:05:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter jobbigt :( . Hoppas hon mår bättre snart.

2010-09-15 @ 20:12:18
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test