Besviken

Är grymt besviken på gårdagens val! Både att alliansen tog makten ytterligare 4 år, och att SD kom in i riksdagen. 
Det är tragiskt att brist på emapti till medmänniskor och fetare plånböcker skulle styra över hur sverige skulle se ut.
Visst, jag ser gärna att jag får mer pengar i plånboken, det är inte det. Men jag ser hellre att sjukvården, äldreomsorgen och skolan blir bättre, vilket jag bara tycker har blitt sämre dessa 4 år Alliansen har stått vid makten.
Arbetslöa har fått det jävligt mycket sämre, och det är jävligt svårt att få tag i jobb.
Men men, jag är inte bitter, bara jävligt sur... hahahah...

Får väl skriva lite om hur helgen har varit åxå eftersom jag inte skrivit på någr da'r... FY MEJ!
I fredags va vi iväg till Hud i karlstad för att kolla på Felicias utslag. Inte för att hon hade så många kvar, men några fann läkarn iaf. Och vi fick konstaterat att det va Psoriasis. Så nu ska vi smörja Felicia med massa salvor och sen tillbaka om 2 månader för återkontroll. Tji fick läkarn som sa att små barn inte får psoriasis!

Lördagen va lugn under dagen och på kvällen stack jag å peter till Claes å Sofia på lite vin och lite tjöt... Mycet trevligt må jag säga... ^^

Söndagen va det ju val då. Som gick käpprätt åt helvete, och mat hos svärföräldrarna... 

Det va våran helg det.
Nu är det ny vecka och mya saker å ta sej för. Vad som händer vet jag dock inte.
Ska iaf iväg till Barnmottagningen i Karlstad med Amilia på onsdag och se vad dom säger om hennes yrsel och vad som kommer att hända här näst... Sen får vi väl ta veckan som den kommer...
mârten på fredag i Säffle. Den ska jag iaf åka på... Alltid lika roligt med marknader... hehe...

Ne, nu ska jag gå å tvätta lite, och hänga lite tvätt... Suck
Börjar tröttna på å få gå runt naken hela dagarna... :P

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-09-20 @ 10:43:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja du hade vart bättre om den första läkaren hade haft rätt för det hade vart bäst för Felicia (och er) men visst tusan kan barn få Psoriasis - det var nog en del den läkaren missade i sin utbildning. HOPPAS hon växer ifrån det



Kramar om

2010-09-20 @ 11:30:20
Postat av: johanna

Ja men man måste ju ändå till hud för att få en diagnos. :P Så så sett spelar det ingen roll... ;)

Ja antagligen gjorde han det.

Hon kan växa ifrån det, men jag ahr hört att psoriasis i tidig ålder kan leda till ledbesvär. Och DET hoppas jag hon slipper

kram kram

2010-09-20 @ 12:25:36
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag håller med men jag är bitter, bitter att svenskarna väljer frågor som ut med invandrare och mer i plånboken framför, välfärd alls människor lika värde. Jag är bitter över de för jag trodde sverige var bättre land än då.

2010-09-21 @ 10:55:39
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test