Söndagsmys

Med mej själv... Gubben jobbar, och ungarna sover. Eller Felicia sover inte än, hon ligger och tittar på "fem myror är fler än fyra elefanter". Och här sitter jag å kollar på X-men alldeles alena....
Och söndags mys gick inte med barnen alls idag. de sprang runt å va bara still när de åt en godisbit. Typ...
Undrar när de ska börja sitta still och mysa när vi tittar på film... ;)

Helgen har vart lugn... Skapligt iaf. Va ute på näset igår em och hälsade på en sväng... Bara tre veckor kvar nu... :D Ska bli så roligt... så underbart... en ny liten kille i huset... :D

Nej, känner inte att jag har så mycket att skriva, så jag ska väl avrunda här nu och titta klart på X-men, och kanske dra igenom 2:an åxå när jag ändå håller på... :P

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-11-21 @ 20:10:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test