stolt mor till liten tjej

Ja, självklart är jag stolt till den stora tjejen åxå... :D
Men Amilia har börjat gått på pottan! :D Yeeei! Och hon är super duktig. Inte en enda "olycka" har det blivit. Så nu är jag stolt...
Va längesen jag skrev såg jag. Kan undras på varför...:P Bara inte haft lust tror jag...
Har egentligen inte lust nu heller, men va tvungen å skryta om lillan såklart... hehe...
Vackert väder har det vart i en hel vecka. UNDERBART! Det droppar från taken och snön smälter... Våren är på väg! Jippy!

Här kommer måndagens positiva punkter... :P

  • Våren är på väg!
  • solen har behagat sej fram i en hel vecka
  • va på bio igår med peter och flisan och det gick jätte bra!
  • Amilia har börjat gå på pottan
  • det blir ljusare och ljusare på kvällarna för varje dag som går
  • Twilight "New Moon" va inte alls så dålig som många säger
puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-08 @ 17:49:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test