skulle aldrig kollat idag!

Private practice är en förbaskat bra serie!
Men huuu så hemsk den kan va! Det är bara en serie, men sånt här händer antagligen på riktigt åxå...
Iaf, va ett par som hade två tvillingdöttrar som va sjuka i nån dödlig sjukdom, och bara en blodtransfusion från deras nyfödde son. Men det skulle bara räcka till att hjälpa en... Så de va tvungna att bestämma vem av döttrarna som skulle få blodtransfusionen!
Fy faan vilken hemsk sits att hamna i! Hur fasen skulle man kunna göra ett sånt val? jag tror aldrig att ajg skulle kunna göra det! Välja mellan Felicia och Amilia? Det går inte! Hur skulle man någonsin kunna välja!
Usch vilken hemsk serie det blev helt plötsligt!
Ne, nu ska jag ta min farm, sen ska jag gå å sova!!!!

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-18 @ 22:45:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test