Minnen, älskvärda minnen!

När jag gjorde sallad jämt nyss så fick jag återblickar av när jag, Malin och Elinor satt på våran altan i somras och "lekte" och hade lite alkohonintag...
Hur fasen ska vi kunna slå det iår? Det va bland det roligaste jag någonsin gjort tror jag! Har aldig skrattat så mycket i hela mitt liv! Barnsliga var vi, men ACK så roligt!
Idag har vart en sådär dag! Huvudvärk sen jag steg upp, som inte velat ge med sej alls... Fast jag har prövat med tabletter... Men men... ska snart sova... så hoppas att den ger sej tills imorgon...
Annars har jag städat lite å bara tage det lugnt... Tittat på Emil med Amilia... Astrid Lindregn filmerna är ju underbart bra! Har fått mej några småskratt idag när vi har myst å tittat på film... :P

Ne,.,ha det grejjt... ska jag försöka ha...:P

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-21 @ 21:21:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Skriver inte mitt namn =P

Hmm skriver man "lekte" så kan man ju fråga sig vad ni gjorde egentligen ;)

2010-03-23 @ 16:33:52
Postat av: Malin - Sån e jag!

hahahah det va ju skitkul :D

2010-03-24 @ 12:10:49
URL: http://bestofberger.devote.se
Postat av: Johanna

Jo, men kan ju inte kalla det att vi lekte heller. Men kom inte på nått bra ord på det!

"Jålade oss" skulle nog ha passat in bättre iof... :P

2010-03-24 @ 13:45:15
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test