Girls night!

Ja, idag är det dags för en trevlig tjejkväll med gänget! Ska bli roooligt det..:D 
sak till syrran och laga mat å prata massa babbel som vaanligt... haha...
Så nu är man nyss duschad å grunnar på om jag ska lägga mej å vila en liten stund...vet inte om det är nån idé dock eftersom amilia antagligen vaknar snart... Så kanske är lika bra å göra sej iordning för festen så man är klar i tid... Kommer inte riktigt ihåg när det började, tror det va kl 6... Men ni vet ju hur mitt senilminne är så det kan va helt fel det åxå...

Earth Hour är det ju ikväll åxå... Släcka lampor och allt vad det nu innebär. är inte så insatt i det...
Hade jag vart hemma hade jag nog kanske kunnat stängt av allt här hemma i en ynka liten timma. Tänt lite stearinljus å kanske spelat lite spel med gubben, bror och svägerska, om dom hade velat... :P
Men, nu ska jag ha det roligt hos syrran ist och där tror ja inte vi släcker ner allt inte... kommer nog inte tänka på det när man har fått i sej lite vin... hehe...
Ne, göra nått nyttigt kankse? Vad nu det skulle vara... :P

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-27 @ 13:43:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: partyblöjan

fan vad smart!! det betyder ju att om jag sover länge imorgon med kan jag ju bara skylla på att vi flyttat fram klockan.. :P

mysigt det lät med tjejkväll.. :)

2010-03-27 @ 14:38:24
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test