städdag

Städat nästan hela dagen iaf... Men lite pauser för å kolla läget på datorn såklart...
Och nu va ja så smart att jag skurade mej till datorn... :P Hinner jag uppdatera bloggen åxå... :D

känner inte för att gå å jobba ikväll... är bara 5 timmar, men de 5 timmarna kan kännas som 10 om han är på helt fel humör... Hoppas att han inte är aggressiv å tvär idag! För det vill jag inte vara med om. Har faktiskt aldrig varit det förut när jag jobbat, så peppar peppar ta i trä (knackar mej på huvvet). Fast det är klart, nångång ska ju va den första iof...

Ne, nu ska ja göra nått annat tror jag... vad, vet jag inte. Men det brukar alltid finnas nått å grejsa med... :P

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-16 @ 13:31:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test