Spotify

Behöver rensa i min lista på spotify märker jag... 
Muulin har ju lagt till massa musik som inte alls är jag ifjol när det va westernfesten...
Rolandz är inte direkt min musiksmak... :P Och inte johnny cash heller, fast endel går an... :P
Sen en massa gammalt jag inte vill ha egentligen. Ska bara orka att grejsa iordning...

Lurar på om jag ska "öva" på frisyren som jag ska ha till helgen... Så jag vet om jag kan lyckas eller om jag ska ha som jag brukar..., :P Ska bara ta mej härifrån först... Inte så lätt när jag har å göra och hitta nytt å göra hela tiden... ;)

ne, hej svejs igen
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-24 @ 14:12:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test