Sallad, Let's Dance, och tjöt

Haft Elinor på ett sista besök innan hon tar färden ner mot Gotland... *BUHUHUHUHU* Och nu får jag inte se henne förrns PÅSK! Hör sen Elinor!
Åt lite sallad med henne och gjorde lite vitlöksbröd... Och hennes min, när hon såg att jag skulle göra eget vitlöksbröd, skulle man fasen haft kort på... "Hmmm, överlever man om man äter detta?" ungefär... Lite överdrift, men mycket hmmmm blick i det hela... "ok, jag kan ta en halv då" Gjorde två halvor, ifall (visste det visserligen) hon skulle tycka det va gott... :P Och, ja, det blev allt ett "Jag tar nog den sista halvan åxå jag"
Men sak inte va fördomsfull Elinor... hehehe...
Nu har hon iaf gått hem för å spela Super Mario Bros, och lämna mej här hemma helt ensam med barn som sover, och även en katt som gör det...
Får ta å glo runt på datorn innan det blir sängen. Känner mej lite trött faktiskt, så man kankse skulle ta å lägga sej nu? 
Har lite å göra först bara... Sen får vi se va sent klockan blir...

Puss hej sötnosar!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-08 @ 21:59:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh länge sedan vi åt vitlöksbröd här också, får nog bli i helgen :) Mums!



Ha en riktigt härlig helg, kram Jenny

2010-01-08 @ 22:29:05
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test