Nervös

Sitter på rummet och vill bara att tiden ska stå still, samtidigt som jag önskar att tiden skulle gå jävligt mycket snabbare!
Nervös över hur morgondagen ska se ut, och proverna. Tänk om dom visade förbättring... Ingen skulle bli gladare än jag. Men samtidigt så vill jag vara på den säkra sidan att det inte är något allvarligt hon har. Kluven, orolig, nervös, rädd.

Nu sover hon iallafall gott i sin säng brevid mej.. Pratar i sömnen gör hon åxå... Saknar nog å va hemma... för nu kom det ett litet gnällande "pappa" Och vem gör inte det???

Felicia och Peter har vart på besök i princip hel dagen. Och pirjo och benny kom på besök de åxå. Bjöd på mat nere i cafeterian. Gött med lite mat när man inte får nått här... Har levt på frukost, amilias rester och kvällsmat sen vi blev inlagda... Men finns lite positivt i det åxå... haha...

Nu ska jag kolla på fejjan, kolla in lla kort på peckis 80-tals fest! Som jag hade laddat stenhårt inför, men fick ändrade planer!
Hörde att det va jävligt roligt iaf! Så jag får a roligt åt bilderna ist!

Puss hej goingar där ute!!!! Och tack till alla som bryr sej om hur det går för oss!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-31 @ 19:42:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej tjejen, har inte hunnit in här på någon vecka o ser att det hänt massor med tråkigheter, skickar en massa stöttande och peppande kramar, måste vara varje mammas värsta mardröm!



Hoppas allt går åt rätt håll och att ni får rätt vård, mina tankar finns hos er, många kramar

2010-01-31 @ 21:29:11
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Västkust Mamman

Tack ska du ha! Hoppas er lilltös blir bättre . -tänker på er-

2010-01-31 @ 22:00:59
URL: http://precioso.se
Postat av: Västkust Mamman

Ja det är ju så. Allt löser sig och fixar sig till slut ändå. Hur jobbigt det än är i dagsläget. Sköt om er. nu ska jag sova!

2010-01-31 @ 22:15:44
URL: http://www.precioso.se
Postat av: Maddo

Fy, stackars er! Tänker på er, läste just ikapp. Många kramar

2010-01-31 @ 23:51:38
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test