Letar kläder...

Hallojsan på er!
Idag har vart en väldigt bra dag! Barnen har vart relativt lugna, dock är flisan lite "tjatig" Peter åkte till affärn och sen han åkte så har hon frågat varannan sekund när han kommer hem... :P Men men... Tror han kom nu så då blir hon glad... :P

Håller på å letar lite kläder... Ska på 80-tals fest den 30:e, och jag vette faan va jag ska ha på mej...
Lurar på om jag skulle köra lite modernt blandat med 80?Jag har ingen lust alls att sätta på mej en BIG BIG t-shirt med ett stooort skärp över magen, ;) letet lite på tradera som man kankse hade kunnat ha, men finner inget som lockar mej direkt... Däremot, ska jag ha tights, och ett par benvärmare... Syrran hade ett par silvriga tights och ett par neongröna benvärmare... Tror jag det var. Dock måste jag hitta en kjol, hur jag nu ska göra det. Vet knappt hur modet såg ut på den tiden. Jag han faktiskt bara uppleva de 5 sista åren... :PMen jag ska nog lyckas hitta nått kanske... :P
Hittade en snygg makeup iaf som jag ska ha, bara köpa in rätt färger... eller se om nån jag känner har dom så jag slipper köpa nått jag aldrig mer kommer använda typ... :P

Håret är dock en fråga... Hmmmmm.... ska googla lite och se om jag hittar nån frisyr. Får väl köpa och sätta på mej en peruk, för långt hår va poppis då, har jag fått för mej, tom killarna hade ju långt hår på den tiden... :P Osis att jag klippte av mej allt mitt långa hår... hahahah...
Ne, nu ska ja glo vidare, och se om ja kan hitta nått användbart, som tur är, är inte festen denna helgen... 

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-11 @ 18:31:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

neeej vad kul! men kort hår var ju inne oxå, jag ser framför mig såna företagskvinnor i kavaj och kjol och kort blondt hår!!

2010-01-12 @ 11:05:47
URL: http://bestofberger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test