kyla

Hur länge ska denna förbaska kylan hålla på! Ne, nu längtar jag till våren! 
Enligt yr.no ser det ut att bli lite midare till nästa helg, men det kan man ju inte lita på såhär långt i förvag inte...
Men nu tycker jag att det får vara nog med kyla!

Nu funderar jag på å lägga mej i sängen å spela lite patiens inna jag ska sussa... Borde egentligen sussa med en gång, men är inget trött så det går väl aldrig...
För just nu finns det inget att göra på datorn heller... 

Ha dä bäst!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-07 @ 22:56:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

enl. GP så ska kylan hålla i sig.. :P Inte för att det gör dig gladare men ändå.. :P

2010-01-08 @ 10:10:14
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test