Kalas

Då har vi haft kalas för lillan då... massa paket att öppa, och leka med... Favoriten va nog en kudde i form av ett hjärta som skiftar färg... :D Och en nyckelpiga som visar stjärnhimlen... :P
Sen fick hon lite tavlor, stor makka pakka figur, och Upsy Daisy figur, en docka, (så nu behöver hon inte några docker på ett tag :P) Och en spargris, som tyvärr gick sönder för Felicia tappa den i golvet, så får bli till å köpa en ny... :(

Förkyld som faan börjar ja bli... *buhuuu* Ont i halsen så jag vågar knappt svälja, och huvvet är som kola på mej!
Men fr stå ut tills på tisdag eftersom jag har jobb väntandes på mej! Får knapra alvedon om det är så, om nu det kommer hjälpa...
Har lite ågren över att gå till jobbet imorrn, bara hoppas att det ska va lugnt, tyvärr verkar förmiddagarna vara som värst just nu... *suck* Jaja...

Nu ska ajg dricka upp mitt te, och titta klart på Förhäxad. Sen blir det sängen så jag kommer upp till jobbet imorrn!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-17 @ 21:30:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test