Godmorgon världen!

Hur är det med alla i denna kylan?
Just nu sitter jag å försöker vakna till samtidigt som jag väntar på att kaffet ska bli klart. Och just när jag skrev det så blev det det... Gött... Ska ta mej en kopp eller två så jag kan bli människa igen...

Sitter å tittar ut genom köksfönstret, och beundras över det vita fina landskap vi har just nu. Dock -21 grader,
men det är vackert. Ännu vackrare för en liten stund sen då jag å barna titta på två söta rådjur utanför som åt av grannens fågelmats grejs... :P Fina djur de där... Men, mdet ena va påväg hit till vårat hus, och fick syn på att vi stog och kollade på dom, så dom sprang iväg tyvärr...

Undrar vad som står på listan idag. hade tänkt å elda lite skräp, men vi får se hur det blir med den saken, är inge roligt att gå ut med barnen i 21 grader kallt! Tvätta skulle ja behöva göra, för jag vägrade göra det igår, iof ä r nog inte elen så värst mycket billigare idag kanske men...  Annars skulle det bli lite mildare nästa vecka, så vi kan nog fortsätta gå med skitiga trasiga kläder ett tag... hahah...
Ne, nu ska jag kolla runt lite på fejjan, se om det har hänt nått roligt där...

Puss hej på er!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-09 @ 09:38:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test