God morgon!

Nu sitter jag å pimplar lite kaffe och Amilia sitter breve mej och äter (läs äter inte) sin smörgås som hon fick...
Ska se om jag kan lägga ut lite kort som jag tog igår... Tyvärr kom jag på det alldeles för sent, så missa när barn lekte på Lekterapin. Men vi kan nog kanske gå dit idag så då får jag ta kort..
Sen kommer de två andra älsklingarna hit på måndag, så får ta kort då åxå... :D
Filmade lite åå, men vad jag fatat som, så måste man lägga ut videorna på Youtube eller nått först, och det orkar jag inte masa med... Iallafall inte nu,,, så får se om jag orkar ikväll när jag har mer tid....

sköterskan har nyss vart här och tagit blodprver på Amlia... Så nu får man sitta i väntan och undra hur proverna ser ut! *Hoppas på förbättring* Men efter 2 dagar kan man nog kanske inte hoppas på för mcket...
Och ronden kommer nog inte förrns sent idag helller... Igår kom de halv 1 ungefär, så jag lär nog få vänta...

u får ni a det så bra kära ni!

Puss hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-31 @ 08:59:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test