god kväll

Hur mås det med mina läsare idag?
Här är det ganska bra... fryser lite bara... Ändå är det inte så värst kallt här hemma... Men men... Sitter med en filt och myser till mej i ensamheten... Gubben for ganska nyligen iväg till jobbet...

Idag har barna vart hos sin dagmamma för första gången på 3 veckor, tror jag det är ungefär... Gött å va ensam hemma en liten sväng, och roligt för barna åxå för dom har saknat å vara där... 
Sen efter det så for vi iväg till Åmål och badade en liten stund med Linda å Amanda... Roligt roligt... Har iaf fått bevis om att människan är en avlägsen släkting med apan... :P Amilia klamrade sej fast hårdare än superlim klarar av... haha... Får bli fler gånger vi åker dit... Så de får lite roligt...

Nu ska jag greja färdigt med allt jag har å göra på fejjan...
Ha dä gött!
Puss hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-07 @ 21:01:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test