Besviken

Blev besviken idag när jag fick länebeskedet, men ändå är det ganska bra för att varit "sjuk" 26.5 timmar...
Dock trodde jag att jag skulle få sjukersättning de timmarna jag inte kunde jobba, eftersom jag fick det förra året när jag hade vinterkräkan. Men tydligen fick jag inte det... Fick semesterersättning iaf, men hade vart gött med lite mer än bara 14.5 de 26 timmarna. Och inte snmälde jag mej sjuk på FSK heller eftersom jag för det första var för sent ute att sjukanmäla mej där, och sen att jag trodde att jag skulle få från säffle Kommun...
Men ska ringa till SK och se om de kan sjukskriva mej hos FSK de timmarna eftersom arbetsgivare tydligen kan sjukskriva i efterhand...
*hoppas*

Idag börjar gympan för de små barnen... Och jag har ännu inte kommit igång med "mi" gympa... MÅSTE IVÄG!
Men madde mus hade inga planer på att börja denna månaden, och det är så tråkigt att åka iväg själv jue!
Jaja, får se om jag börjar på torsdag iaf....

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-26 @ 15:07:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Tänk vad stolt du skulle vara om du kom iväg ändå!

2010-01-27 @ 08:21:11
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test