4 januari 2010

Vad konstigt det var att skriva 2010... undrar va lång tid det kommer ta innan man vänjer sej vid det...

Har nyligen haft lite kaffedrickare på besök... Alltid lika trevligt... Dock har jag druckit för mycket kaffe idag känns det som... så får nog ta å lugna mej lite med det...
Det har vart en bra start på det nya året. Hittills iallafall... Har ju bara gått 4 dagar än...
Och här hemma är julen undanröjd! Bara julgardinerna i köket som ska bytas, men det är inte så jätte bråttom med tycker jag... SKulle behöva hitta nya gradiner till både köket och vardagsrummet... Men kräsen som jag är, så är det inte mycket som duger... Det mesta är paneler, och jag är inget fan av paneler... Men det lär väl bli det iaf i vardagsrummet antar jag...

Ska snart ta å göra mej iordning för att åka å jobba... *glad* trodde att jobbartiden va över nu när december va förbi... blir iallafall några extra timmar i januari.. Sen får ja se hur jag ska ta ut akassa dagarna åxå... Blir det ganska ycket i jan nu så tar jag nog inte ut några i jan heller... skulle va så skönt faktiskt...Spara lite dagar...

Har massa grejer jag måste kolla upp...
Ska läsa upp matten, så jag kan hoppa på en SSK utbildning när jag blitt 25, ringa bvc så vi får åka dit med felicias utslag, som liknar psoriasis. Hoppas inte hon har det... :P Ringa och kolla hur mycket dagar jag har jobbat och har kvar, har säkerligen blivit nollad... haha... och har jag bara några dagar kvar, så kan ja heller inte räkna med fler jobb inom säffle kommun... :P

Nu vakna lillskiten, så jag får ta å röja undan felicias pyssel, och ta upp henne sen...

Ha dä gött!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-04 @ 13:43:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Äntligen en till som insett att paneler inte är så jäkla snyggt! ;)

2010-01-04 @ 17:21:16
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test