23 januari 2010

Usch vilken dag jag har... Inte den bästa dagen direkt, men inte den sämsta heller...
Barnen är lite gnälliga idag, tjatar i strir... :P Men det är ju så barn är... Söta är dom ändå...;)

Vart nere i mammas affär och handlat in lite skor till barnen och sen hitta jag en present till Rebecka... :D
Perfekt det... Mamma har ahlva priser på allt där nere, så då kan man passa på...

Elinor begärde att jag skulle lägga upp en bild på pumpsen jag fick, så jag får väl göra det kanske, sen skulle jag behöva ta ett kort på vardagasrummet eftersom jag fick en förfrågan om att lägga upp en bild på det när vi hade möblerat om, som va ca 100 år sen tror jag...

Bilden på skorna lägger jag in under inlägget Pumps...

Puss hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-01-23 @ 14:47:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test