Tisdag

Goddagens... 
Tisdag idag. Har inget vettigt att skriva egentligen. Haft förbannat ont i huvvet idag, (varför sitter jag då här tro) Men fick en "dundertablett" av maddan som tog bort det värsta av värken iaf.
Va öppna förskolan idag. Alltid lika roligt där... Pyssel med semeltavlor hade gunilla satt upp på listan eftersom det är den stora Fettisdagen idag... Så idag har det allt slunkit ner en semla i "lilla" magen... ;) Synd bara att de bara säljer med mandelmassa här nere i affären... Skulle faktiskt ha haft med vaniljkräm eller nått åxå för oss kräsna stackare som inte äter mandelmassa... "Då är det ju inte semla" finns det säkert några som läser detta inlägget som tänker. Men vem va det egentligen som bestämde att semlor SKA innehålla mandelmassa??? :P
skitsamma...
Maddo gav mej en liten utmaning, eller ja, hon skrev inte att det va en utmaning, men jag ser det ändå som en. Att jag skulle göra en "pepplista" varje dag... Hmmmmm.... Svårt svårt svårt... Iaf för mej... ;) Men jag får upprepa mej om jag så behöver... Konstigt nog är det mycket lättare att göra en neg.lista... usch vilken negativ männisch jag är!
Men jag ska försöka mej på nått lite här med tre punkter varje dag...
kom gärna på mer "utmaningar" som ajg ska göra... hehe

Idag är jag glad för att:
  • Värktabletter finns när man behöver dom
  • Att det bara är -2 grader ute
  • att barnen har varit på bra humör idag och använt öronen till det de ska :P
Så, sen får vi se hur morgondagens lista kommer se ut...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-16 @ 15:43:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Men jag som lätt glömmer spisen och vill ha morgonte då? :'( Men den återuppstod idag! =)



Oh, vilken fin lista! Tummen upp, detta kan du ju fortsätta med! :) ;) KRAMAR!!

2010-02-16 @ 15:52:53
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Nathalie

O vad underbart att barnen använt sina öron



Liam o Neo har nog tappat sina för lyssna gör dom då rakt inte.Bråkar och snart har dom väl ihjäl varandra :P

2010-02-16 @ 19:22:30
Postat av: Anonym

ja dom va riktigt harmoniska hela dagen igår... Ganska så chockad faktiskt... :P



Mina brukar åxå ha sina till prydnad... Och jag har själv trott att de snart skulle ha ihjäl varandra... Tur de är tåliga båda två...:P

2010-02-17 @ 09:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test