Skönt

Då va vi äntligen hemma då!
Så skönt det kommer va att sova i sin egna säng igen! Och brevid nån igen! :P
Blir nog inte allt för sent idag! Gött trött är jag...
Fråga Amilia förut om det va gött å va hemma igen... "neeee" fick jag till svar med en halvlessen min...
"Nehe, ska vi åka tillbaka till sjukhuset då?" "Jaaa" haha... sötnosen... :P
Men dit vill jag inte tillbaka...
Just nu håller barna på  å badar, så då passar jag på att uppdatera en snabbis.
Men nu behövde gubben hjälp med snöslungan som krånglar, så får väl gå dit å hjälpa honom...

Puss hej!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-03 @ 17:30:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Haha, det känns som om hon tycker hon fått bra bemötande iaf! :D



Tid är något man tar sig är kloka ord.. :P Kramar

2010-02-03 @ 18:04:35
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test