samma idag igen

verkar hopplöst att få nått bra besked...
Inga förändrade värden idag eller... Jag fatta inte så mcket vad de ska göra åt det. Men dom skulle prata med narkos iaf men jag vet inte om det blev nått idag eller inte...
Så det är bara att forstätta gå i undran och ovisshet...

Nu är det snart lunch här för Amilia, vad jag ska hitta på vet jag inte... Får väl gå ner till cafeterien och se om det finns nått till mej där. Får vänta tills Amilia har ätit bara, och sovit...
Ska se om jag kan vila lite under tiden Amilia vilar... Är lite trött och sleten... :P

Ha dä! Puss ej på er
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-01 @ 11:54:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Det finns inget som kan hålla en så vaken som ett sjukt barn. På gott och ont. Tur att ni fick hjälp så snabbt, jag håller alla tummar för dig! Kramar i mängder!



Örhängena var kickans men grymt sköna och lätta! :) Ska du sälja dem vet du vem som är intresserad.. :P Ska bara bli rik.. ;P



KRAMAR

2010-02-01 @ 12:25:29
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test