party

Ja ikväll smäller det till... Förhoppningsvis i huvvet... haha... Dock inte så mycket hoppas jag på... :P
Rebecka å Johan kommer väl nångång kanske. Sa ingen tid direkt. Förutom att vi ska äta runt 6...
Sen får det väl bli lite spel, och lite GH kankse och självklart så måste vi titta på melodifestivalen. Iaf  ha det på i bakgrunden... Men det är väl bara skit som vanligt nu för tiden...

Ne, är väl bäst jag göra nått kanske
se om jag kommer på nått till min pepp-lista först kanske?
  • Party ikväll :P
  • God mat
  • Trevligt sällskap
Ja, det får vara partyrelaterat idag.
puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-20 @ 15:10:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test