Måndag

Hujj va kallt det har blitt ute igan..., *burr* och småsnöar innimellan gör det åxå... inte för att det behövs mer snö, men moder jord har tydligen bestämt att det inte räcker ännu så det är ju inget å göra åt det inte...
Ida är barnen hos deras nya reservdagmamma... Gick hur fint som helst att lämna dom där... Är glad att jag inte har blyga och rädda barn...De har ju dock träffat henne innan, i somras när dm va på dagis. Men det är ju ändå ett bra tag sen...
Och nu ska jag ha dom där 9-16 månda, onsdag och på fredan blir det 9-15 eftersom dom inte va hos henne på fredagen... Men telefonen har inte ringt ännu så det går nog bra.. hehe...

Undrar vad dagen ska bjuda på idag jag... hmmm... För kallt för å va ute å leka är det åxå... får väl hitta på nått här hemma...

Ne, nu har jag babblat på nog...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-22 @ 11:42:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test