Home sweet home!

Läkaren kom allt tillslut. Men jag va tvungen att säga till efter att ha väntat på dom i 3 timmar...
Det hade blitt nån miss eller nått... Visste att det skulle krångla till sej bara för att vi blev "utskrivna" från avd 12...
Men men... tillslut kom hon iaf. Och värdena hade stigt ytterligare. Nu var värdet på 62, så det stiger ju sakta men säkert.... Leukocterna har dock gått ner igen, till 0.3 och värdet ska ligga på 1.5-6 miljarder/liter. Och varför dom är så låga vet dom inte, men som vanligt med läkare så får man som svar, "Beror antagligen på nått virs"
Undrar om läkare är inlärda att alltid säga denna meningen. Det totala leukocytvärden (finns tydligen olika sorter av leukocyter i kroppen) ligger på  5.2 och det ska ligga mellan 5-15.
Iaf så får vi komma HEEEEEM!!!! Amilia blev så glad så... Och jag xå för den delen.
Ska tillbaka till kd på måndag och ta nya prover, och träffa en doktor på dagvården. Och då får man väl hoppas att värdena har stigit till iaf inom den rimliga gränsen... minst 150 vill jag det ska liga på då... :P

Nu ska jag packa å göra iordning för hemfärd. Amilia somna nästan med en gång i sängen så får försöka va tst...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-03 @ 14:13:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test