hemma

Jag brukar tycka det är roligt å jobba, men inte idag. Jag hade ingen lust, va trött, seg och jag vet inte vad mer...
Känner mej så än faktiskt..., Men va göra åt det? Gå å lägga sej kanske och hoppas på en bättre dag imorgon...
Jag hade tänkt ut nått som jag skulle skriva om idag. Men, som jag har sagt förut! Jag är SENIL! Börjar bli riktigt rädd för mej själv nu... :P Är kanske dax att paxa ett rum på demensavdelingen på Svanen kanske... Hmmm...
Jag hade tänkt skriva nått i bloggen men jag kommer inte ihåg vad det var. hmmm... ;)

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-05 @ 21:26:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test