God morgon...

Här sitter nu en iaf relativt vaken  mamma och väntar på att de ska komma in någon gång. Kunde inte somna om när jag vaknade kl 7. SÅ tidigt brukar jag aldig vakna och inte kunna somna om.. Lillan sussar så gott brevid mej än så länge. Dom kommer antagligen snart in och tar tepen på henne...
Nervöst! Lite små orolig... Men det är ju bara att vänta å se hur det blir Idag hoppas jag bara att ronden kommer tidigt. Så jag får veta hur proverna ser ut, och vad de ska göra idag.

u ska jag kika runt lite.
Uppdaterar igen efter ronden ar vart här... Om jag hinner...

Puss ej på er!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-01 @ 07:29:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Godmorgon! Hur kommer det sig att ni sökte er till sjukhuset? Vilka symptom? STYRKEKRAMAR

2010-02-01 @ 08:28:27
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test