Avatar

Tjenna mosch i galoschen... hur står det till med er idag tro?
Här är det bara bra... lite trött. Men det är jag alltid. Undrar om man skulle ta å kolla blodvärdet å se om man behöver äta lite järntabletter eller nått... Eller åxå äter jag det å testar ändå. Går det åxå...

Ikväll blir det film och bio supé med lite vänner. Så ska snart ställa mej å göra iordning till smörgåsarna så jag kan mysa med barnen sen när det är bompa...
Och filmen ikväll blir Avatar. redan sett den en gång, men ack så bra! Älskar sånna slags filmer... :D
igår kolla jag å peter på Cloverfield, helt ok film. Inte någon man ser på igen kanske. Men en gång va den bra å titta på...

Nu ska jag gå å börja med smeten jag...
Receptet på den har ni HÄR
Ack så gott det är. Jag brukar göra lite mer än vad som står där. Annars tycker jag att det blir snålt med smöret på smörgåsarna...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-27 @ 17:25:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny - jennyn.blogg.se

Hej, jag har faktiskt inte sett den ännu, kanske man borde! Kramar

2010-02-27 @ 21:35:32
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: jenny

hej vännen, tusen tusen tack för gratulationen på min födelsedag, så glad jag blev :) kramar till dig!

2010-02-28 @ 18:45:39
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test