återuppstånden igen ifrån de döda

Ja, sån känner jag mej idag... trött slö och noll i energi... Men är inte så konstigt heller kanske.
Jag är iaf fruktansvärt glad över att barnen har en fantasktisk bra dag idag och leker och roar sej själva medans deras mamma till zombie inte orkar någonting... Men det gick skapligt inatt iaf... va en massa spring och mas, men jag va inte alls så trött. FÖrutom vid halv 7 ungefär. DÅ va ja så trött så jag mådde illa t om...
Nyss åte mat och jag känner att ögonlocken abra blir tyngre och tyngre på mej. Vore dumt å slumra till nu. För då är jag väl pigg ikväll antar jag...
Dagens pepplista blir det ju åxå... Gårdagens glömde jag bort, och orkade inte skriva över mobilen. så jag får skippa igår... :P
  • Min söta underbara barn har varit gudomliga idag
  • natten gick bättre att jobba än förväntat
  • vi har nog bestämt oss vilken hundras det blir... :D
puss hej


Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-25 @ 16:13:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test