Ännu en skandal i kändisbranchen

När man loggar in på msn, kommer ju alltid en liten ruta som kallas "today" upp. Iallafall för mej.
Där va första nyheten idag att Jordan sminkat sin dotter och lagt ut på facebook.
Detta är ju självklart en stor skandal! :O
Visst, lösögonfransarna var kanske lite för mycket. Men lite ögonskugga, och läppglans, VAD spelar det för roll?!?! Ungen är 2, hon är ju självklart nyfiken att testa det som mamma gör varje dag! 
Hittade en blogg som skrivit om detta. Och när jag läser kommentarerna där, så märker jag att jag är jätte usel mamma till mina barn som har låtit dom haft lite ögonskugga och läppglans på sej... Felicia har tom haft lite mascara på sej nångång!
Samma sak var när det fanns bilder på Kate och Toms barn med rödmålade naglar. Hon va åxå två.
Än en gång blir jag urusel mamma för mina barn har då haft nagellack på sej! Det va samma sak där med diskussioner, "stackars barn, usch va hemskt, barn ska inte ha nagellack" och bla bla bla...
Föräldrar som har egna barn, måste ju veta att barnen blir intresserade av vad vi håller på med? Eller?

Tur man inte är kändis. Då kan barnen få vara barn, och inte bli skandaliserade på allt de gör! Och framförallt jag!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-13 @ 10:46:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test