Lillpluppen har anlänt

Igår va jag ute på bravader... Eller det va inte så många bravader faktiskt. Va hos Malin och åt nobellmiddag, och maten va faan så god så de skulle lätt vilja ha med den på den riktiga nobellmidda'n!!!! Laxrullarna MÅSTE jag ha recept på Mulin!
Spela lite Tp men det  va ju skitasvåra frågor så det va inte många man kunde. Spelade inte klart heller.
Vid ett tiden ringde vi efter skjutsen, men han va så trött så jag fick ringa å väcka honom igen och vi va väl hemma halv 4 ungefär tror jag...
Och idag va det upp i ottan, (iaf för mej som somna runt 4) för att brumma iväg till Säffle och hämta hem lillemannen!! Och allt går så bra! Lite småorolig ibland och vill gärna sitta i knät  å goda å mysa hela tiden...
Kikki däremot tyckte INTE om att få en hund i huset, precis som jag misstänkte.. Men hon vänjer sej nog tillslut... Hon har ju inte mycket till val direkt.. :P

Jeje... här kommer lite bilder på godingen!


Puss hej!!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-12-11 @ 16:01:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

awww vilka söta bilder :D

2010-12-12 @ 19:55:29
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test