God Jul

Ja då va ännu en julafton över då... Skönt, men ändå tråkigt. Jobbat hela dagen, eller till 4. :(
Självklart är det roligt att jobba! Men julafton är inte så rolig att jobba på dock! Längtar tills ja får ett fast jobb så man kan va ledig på julafton. Visst jag kan säga nej, men på ett vis vill jag inte det heller.
Ja, julen innebar iaf en massa stress idag, Slutade 4, snabbt hem å göra mej lite iordning för att snabbt sticka till mamma för att få sej lite mat, iallafall va ja trodde. Det va inte mycket mat kvar inte när jag kom. Ca 7 prinskorvar och 10 köttbullar eller nått sånt, Åsså  laxrullar och potatis (och jag äter ju inte potatis)... SNÄLLT??? Neeee, inte direkt. Tycker ju faktiskt dom kunde tänkt LIIIIITE på en hård arbetande dotter/barnbarn/sambo/mamma/systerdotter under jul... Men ICKE ;)
Jaja, så jag fick halvt svälta och mätta mej på kaffe istället... haha...
Tomten kom iaf iår igen! Konstigt att denna tomte alltid kommer varje år. Trodde nästan vi hade skrämt iväg honom för alltid, men han fick inte så mycket att göra detta året, inte lika mycket som det har vart förr... haha...
Sene efter tomten vart hemma hos kära mor, och klapparna va öppnade, var det dags att bege sej till svärmor och svärfar för att fira jul där! Massa paket kom det där åxå... Mycket trevligt!!! ^_^ Iaf för barnen... hihi...

Jaja, detta blir nog även det sista inlägget i denna blogg. Det händer ju ändå aldrig nånting här förutom en gång i månaden ungefär. Så jag ska nog ta å lägga ner... Jag skriver ju typ allt på facebook, så vill ni veta vad jag pysslar med, så får ni adda mej där...
Så jag tackar och bockar nog för mej och för er trogna läsare som haft en tråkig bloggerska att titta in till emellanåt
Nu ska jag snart krypa ner till kojs, trött som en björn som gått i ide, och upp och jobba t möran igen...

Puss hej alla sötnosar där ute! Hoppas ni hade en fantastisk jul med era nära och kära!!!!!!!
Och jag kan väl passa på att skriva Gott Nytt År åxå då!

Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-12-24 @ 22:46:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test