My feet's on fire!

har varit i Karslad med emma och gjort bergvik osäkert idag... Eller det va faktiskt rätt säkert. Inte handla jag nått nästan heller... Bara nödvändiga saker... :P
Hitta ingenting, fanns inte ens nått till barnen tyckte jag... Iof kollade jag dåligt åxå... Men ser inte jag med en gång nått som jag gillar så går det väldigt fort å handla med mej... Killarnas dröm när det gäller att följa med tjejen å handla... haha...
Men aj aj aj vad mina fötter värker! Jag är verkligen inte van å gå i högklackat, det är en sak som är säkert! Så jag får nog börja gå i det mer så man vänjer fötterna lite... :P

Jobb ikväll... :D Yeei! Och även imorrn morgon... trevligt trevligt... Riktigt KÄNNER hur cashen rullar in på kontot nästa månad... Yippy! 

De två sista nätterna har gått bra med barnen åxå... lite småmasigt innan de ska sova bara, men det har funkat bra... Lite lite mindre hostar amilia, men inte så mycket ännu... Men får ligga i felicias rum ett tag till får vi se om det kanske blir bättre... Blir det inte det är det inte hennes rum det är nått fel på iaf!
Men ska gå ner till birgit på onsdag med både Amilia och Felicias utslag. Vilket jag är 99% säker på att det är psoriasis... Bara det inte utvecklar sej till vitiligo som jag har. För det va så det börja på mej... Såg ut som psoriasis utslag och sen gick det över till vitiligo... Mitt kan jag ju ändå dölja lätt ifrån solen under sommarn, Men det är ju inge roligt å gå omrking i långärmat hela sommaren för att hon inte får bränna sej om hon nu skulle få det... 


Ha dä bäst!
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-04-26 @ 14:49:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test