Våra bästa år

Sitter å tittar på våra bästa år spom jag inte har sett på 4 månader tror ja... om inte 5 tom...
Ja, här har det hänt mycket... haha... tänk att det har hänt nått på 5 månader... inte illa det...
har ju läst det mesta om det så hänger nog kanske med lite grann iaf... :P
Iallafall... Belle och Phillip har iaf fått barn, fast egentligen är det ju Shawns, men men, hör inte till det jag vill komma till...
Tankarna återvänder till då jag fick Amilia. Belle har råkat ut för nått som är väldigt vanligt bland mammor, Baby blues. Jag råkade ut för den jag med! Hemsk va den, men den yttrade sej inte mot Amilia, även om jag kände mej som en usel mamma. Jag va nere för att Felicia stötte bort mej. Ville bara vara med pappa, gav mej ingen puss å kram, satt i hallen och skrev rätt ut "NEE JAG ÄLSKAR MIN MAMMA" Fy va dåligt jag mådde! Jag har aldrig känt mej så hatad förut som jag gjorde då! Och jag hoppas att det aldrig kommer att kännas så igen!
Jag hade ingen livslust kvar, ville bara försvinna. Räddningen blev när jag slutade amma. Mina hormoner började att återställas, och tillslut va depressionen borta. Ok, inte helt borta. Kom tillbaka ibland. Men GUD så mycket bättre jag kände mej! Hade mycket jobb att göra med Felicia, och det blev bättre det åxå...
Då, helt plötsligt, blev jag den mamma som jag under flera månader velat bli. :D
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-08 @ 11:35:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag minns att du bloggade om det ett tag när du var på metrobloggen! Massa kramar!

2009-09-08 @ 20:57:15
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test