Va bra man måste må av att må så jävla dåligt!

Tänk att endel måste göra sej själv till offer hela tiden! Det är inte ett dugg synd om dom!
Men VAD är det som saknas när man måste göra alla andra till bovar hela tiden?
Uppmärksamhet? Antagligen! Faan, stå upp för er själva istället och ta tag i problemet! Ingen kan bättra sej om de inte får reda på vad som är problemet! Sen är det oftast inte de andra personerna som  behöver ändra sej, utan oftast är det en själv!
JAAAA, jag vet att det är lite dubbelmoral i detta inlägg, men jag har heller inte klagat så värst mycket!
Nej, får nog börja klaga som faan jag åxå. För man mår tydligen för jävligt jävla bra, av att må så förbannat jävla dåligt hela tiden!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-21 @ 22:24:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elinor

hhahahha nej kanske är nr 2 haha

2009-09-21 @ 22:45:53
URL: http://taeng.blogg.se/
Postat av: Maddo

Ibland ska man gnälla av sig. Det är svårt att ta av sig offerrollen. Men man får lov att inse problemet först tror jag allt. Usch, det är svårt.

2009-09-22 @ 08:52:42
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test