Sjukling

Sitter å tittar på Greys Anatomy och samtidigt lyssnar på min lilla sjukling som ligger inne i sin säng och hostar nått förskräckligt.. Sån där rivande hosta låter det som, som jag själv vet gör fruktansvärt ont!
Fick lite honungsvatten, eller ja, iblandat i lite välling då, åsså lite lite molipect, som jag hoppas ska lindra hennes hosta lite... Bricanylen är ju slut, slängde den när vi städade ur kylskåpet...
Nu är det bara hoppas på att det inte är flunsan hon har fått, skulle bli lite rädd om jag kom in imorrn och såg att det låg en liten kulting där inne i sängen... :P
Ne, jag är väl inte direkt jätte orolig att det är den, men visst finns lite oro inom mej men, är antagligen bara en vanlig förkylning...

jeje, nu ska ja titta klart på GA!

Ha det göttans
puss häjj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-23 @ 21:42:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Ja, detär skoj att träna men du kanske kan ta det när du är bättre igen liksom? kram

2009-09-23 @ 21:46:54
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test