Operation

God dagens!
Idag har jag inte lust för nånting! Bara sitta å dega mej och lata mej... Men det går tyvärr inte med två små barn i huset... :P

Soligt å fint är det.. skulle behöva ut å gå egentligen... Men hoppar nog det idag... Sen kommer syr med dotter på besök, så jag får väl ta det imorrn...

Imorrn är det dags för å dra ut den sista (andra) visdomstanden... Hoppas att det blir den sista iallafall... Och att de inte kränglar till en nerv igen som på vänster kind... Ömmar fortfarande i den... Och jag opererade ut den i maj!
Usch jag vill inte egentligen, men vad gör man?? Den kommer ju förstöra kindtanden om inte jag gör det... Så får se om det blir nått friskispass imorrn eller inte... Är ju på möran jag ska göra det så kanske hinner sluta blöda innan det är dags... :P Sen får jag väl skippa styrkan om det är så eftersom man inte ska ta i när man opererat tydligen...
Men men... Löser sej...

Nu ska jag försöka underhålla mina kära barn...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-23 @ 14:24:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

En kille som heter Chris var med om en bilolycka och låg i koma i 11 dygn, igår var det 3 år sen han gick bort, den 11 september var själva olycksdagen. Så det känns väl inte speciellt roligt...

2009-09-23 @ 19:37:26
URL: http://minustecken.blogg.se/
Postat av: erika

usch är inte avis på dej, ska snart oxå dra ut ena visdomstanden=( ont..

2009-09-23 @ 21:09:51
URL: http://eriicalund.blogg.se/
Postat av: Maddo

Du kanske ska ta det lugnt med gumpan trots allt! Ah, du känner själv vad som är rätt för dig! =)

2009-09-23 @ 21:23:25
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test