Nu försvann det

Hmm, hade nått jag skulle skriva, men när jag lyssnade på käringen i idol så försvann det!
Och om det fortsätter så här, så kommer jag inte komma på det heller!
Ne, en annan skulle nog kankse dra dit nästa år??? <8-O Nja, tror jag skippar det faktiskt! :P

Jaa, idag har vart en halv taskig dag faktiskt! Jag har inte vart på världens bästa humör, tyvärr har barnen fått veta det... Men jag bet mej i läppen efter ett tag, när jag fått mat i mej å coolade ner mej lite och orkade hålla tillbaka. Så det va nog det som gjorde mitt humör på svaj idag... Hade ju inte ätit nått på hela dagen... :( Sen var det inte så lätt att hålla sej heller då Felicia gnällt om nästan allt... Men hon hade allt sina ljusa stunder hon åxå. Va nog kankse lite mat som fattades där åxå...

Ne, imorrn får det bli en riktig frukost så kanske mitt humör är lite bättre...

Ååååh... Idag är det ju "Fråga Olle dokumentären" åxå, får man ju inte missa... :D

kyss hejj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-16 @ 20:59:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

klart du ska söka till idol:P hehe

vilka folk de finns egentligen som söker, man får sej några härliga skratt:P

2009-09-16 @ 21:46:08
URL: http://eriicalund.blogg.se/
Postat av: Maddo

Frukost är viktigt!!

2009-09-17 @ 07:43:44
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test