Ner spydd

Ja, då är man nyduchad och nyra... *harkel*
Amilia började gråta, och jag tog upp henne, och då spydde hon rätt ut på mej..ö. Skaka som ett asplöv gjorde hon åxå... Stackarn... Får hoppas det är en engångsföreteelse så det inte blir lika som sist gång...

Undrar vart mina två andra familjemedlemmar tog vägen jag... :S

Jaja... Ska kolla på resten av idol nu... Missade ju första halvan...

F.ö får vi ta å prata om våra katter. Tog på mej morgonrocken nu och den stank gammal kattpisslukt... Fattar inte vad dom håller på med! eller, jag tror det är titti, men man kan ju inte va säker...
Och i svärföräldrarnas resväska är det åxå. Den går ju inte tvätta 10 gånger i maskinen direkt...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-18 @ 20:33:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Fy, håller tummarna för att det inte är något illa! Kramar

2009-09-18 @ 23:48:47
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test