natten skulle ha blitt för längesen

Hur fasen det gick till, det vet jag inte, men på nått vis fastnade jag för Heroes!
Jag har ju inte ens sett den serien... Så jag fattar inte mycket inte!!!
Så nu tgror jag jag ska ta mej i kragen å gå ändå...

Föresten, så spökar våran tvättmaskin... När jag skulle hänga tvätten så stog den 30 cm ifrån väggen där vi hade ställt den... Va faan kan det va för nått nu då? Startade en till med mina jeans och lite mer kläder, får väl se till möron om den har vandrat ut ur tvättstugan eller om den står kvar....

natti natti
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-15 @ 23:15:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

jaha aja kan bli lite fel ibland:P

2009-09-16 @ 07:26:15
URL: http://eriicalund.blogg.se/
Postat av: Maddo

Hehe men vandrande tvättmaskiner är la rätt vanligt? ^^



Jo, men sen kommer jag inte vara sugen. bra att bli av med lite sug! =)

2009-09-16 @ 08:31:55
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test