Mensvärk och jobb

Är inte en bra kombination! Går av på mitten snart tror ja... Å inga tabletter hjälper heller när det är den första dagen! Och inte nog på faan, sä glömde ja ju väskan hemma så hade ju inget med mej heller! Tur man jobbar på rätt ställe så man kunde gå ner i källarn och sno till sej en tena lady eller va faan den hette... Stor som ett jävla hus, så nu kan det vara flodränning om det är så! :p tur ja slutar snart så ja kommer hem å kan byta bort den jävla grejen! I kväll blir det ytterligare ett pass med friskis å svettis! Lite tuffare denna gång, jobbigt! Tur att den värsta träningsvärken är borta iaf! Igår hade ja så ont så ja orka knappt röra armarna, få en kram av gubben va hemskt, ont som attan, men då vet man ju att man gjort nått iaf... Haha! Ne, ha dä gött... Közz hääj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-10 @ 14:04:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Haha, jag gjorde samma sak i måndags - glömde allt hemma! Fick en tablett av min kollega och lyckligtvis hade jag ett skydd så jag skyndade hem efter praktiken! hujja.. :P

2009-09-10 @ 21:27:51
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test