Lugn och ro!

En trött å utsliten Johanna sitter här nu! Amilia har helt å hållet slitit sin glame mors öron de senaste dagarna! Enda gången hon inte skriker eller gråter, är när jag själv brutit ihop av ren frustration över att inget hjälper, eller när hon sover eller får ha tutten! I princip så har det varit iaf...
Nu är iaf barnen och gubben påväg till nysätt till hans mor å far... Så nu får jag lite lugn och ro... Iof skulle den tiden behövas att gå åt till att städa här hemma, som jag gjorde igår, och i förrgår, och dagen före det. Men ser ut som en bomb har tage sej in i huset igen... *suck* :P
Jaja, va väl lite överdrivet kanske... Men så känns det iaf... Hehe

Idag blir det friska tag på ett pass med Friskis och Svettis... :P Se om det är något att ha... :P bara jag hinner samla lite krafter innan vi ska åka åxå... Kan ju vara bra det kanske.. :P
Måndagar, tisdagar och torsdagar tror jag att jag ska gå...
Måndag å tisdag har jag redan bestämt mej för iaf... Eller om man ska ta tisdag och torsdag till att börja med... Ah, jag vette faan, men men...

Ne, nu är det slut på ord i mitt urtömda huvud... Har inte vart mycket i det annars heller, men ett liteit inlägg blev det ju iallafall... :P

Kyss häjj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-07 @ 16:36:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test