Go dagens!

Igår hade vi Ellinor, Johan å lille Xander på besök... Mycket trevligt måste jag säga! Grillade å hade trevligt... Tom BARNEN lekte! Det va inte dåligt måste jag säga... :P Utan allt för mycket väsen åtminstonne... :P Så det va lyckat...

Nu sitter jag å Amilia å kollar på I drömmarnas trädgård, å äter lite lördagsgodis... Mums... hehe...
Huvudvärk har jag åxå. börjar väl släppa liiiite nu efter ja fått i mej mitt efterlängtade kaffe! Hade inget kaffe hemma imorse så höll på å få spader. Affärn här hemma öppnar ju inte förrns 11 heller. Och vi gick upp 9... Men så fort klockan närmade sej 11, kastade jag in Amilia i bilen å racade iväg till affärn... sprang in, hann knappt betala innan jag va ute å hem å göra kaffe... Ok, riktigt så hastigt gick det inte... Men nära på... :P

Idag ska jag iväg till svärföräldrarna och klippa mej... Se om hon gör ett lika bra jobb som Anne... :P Slinga håret behöver jag göra åxå... Men har inte råd denna månaden... :(

Amilia är så redig och har börjat gått på pottan... *STOLT MAMMA* Lite smått ibland iaf...  När hon känner för det själv... Men är så roligt att hon vill själv, och när man vill att hon ska ha blöja på sej blir hon vansinnig å vill absolut inte ha! Jaja... Tränar henne inte direkt, för har inte brått bort med blöjan, men är lite roligt å tjuvsstarta lite... :P
Bara Felicia kvar som ska sluta med sitt knipande och börja gå på toaletten när hon känner att det är på gång! Hållt på i 3½ månad nu, och det vill INTE ge sej! Jag bryr mej inte vart hon gör det egentligen, bara det kommer ut! Hon lär väl ha hela magen full snart. Inte kontigt hon har ont i magen och inte orkar leka eller äta så mycket!

Ne, nu blir det lite, hmm, bara glo runt på internet!

Ha dä göttans!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-13 @ 12:02:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin - RocknRoll

det går inte! han gör redan det :P

2009-09-13 @ 12:37:45
URL: http://bestofberger.blogg.se/
Postat av: Malin

haha skulle va det då :P

2009-09-13 @ 18:28:59
URL: http://bestofberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test