Å hej å hå

Va det va roligt att gå in på bloggen idag... :D Massa kommentarer... :P

Har vart nyttig å vart ute å gått efter ja lämnat kidsen på dagis... Skönt, Varför blir man så mycket tröttare när man nästan är hemma???
Va ju på friskis pass igår, jobbigt, men roligt, va lite mer styrka igår... Har träningsvärk i bröstmusklerna efter armhävningarna... Faan att man ska va så jävla klen å otränad... :P Men det kommer väl kanske...

Idag är det städ på schemat igen, Jag har inte det minsta lust idag, varför körde jag inte på igår när jag kände lite lust iaf??? Jaja... Bara ta sej i kragen det å städa. Sen blir det Åmål och handla...
Flisan å gubben ska iväg å jaga i afta åxå... Ja, nått att äta kommer vi inte få med hem iaf, möjligvis om en liten mus springer förbi och de skjuter den då, för nått större, kommer de nog knappast få. Om inte en skata eller nått kanske... :P

ang tipset av kattpisslukten igår, så fick jag bort det, men det krävdes bara 10 tvättar eller nått!
Sen fick jag ett tips där det stog "Bränn dom" Men nej, känns som djurplågeri att bränna katter...

Ne, nu ska jag greja lite med min farm på Facebook innan jag sätter igång å städar..

Kyss häjj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-18 @ 10:11:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test